werkwijze

Bij alle projecten waar ik me voor inzet, hanteer ik een holy grail van 3 belangrijke punten:

Start with Why

Waarom zet je bepaalde media in en wanneer bedien je welke doelgroep? Voor mij start elke campagne met ‘Why’. Ik vraag door totdat de ‘waarom’ voor jouw merk helder beantwoord is, met als resultaat: doeltreffende communicatie en content.

Mijn woord

Je schakelt mij in omdat je professionele en betrouwbare hulp nodig hebt. Daar kun je op rekenen: ik ga zorgvuldig en planmatig te werk, hanteer heldere feedbackrondes en houd voortgang overzichtelijk bij. Zo kom je alleen voor prettige verrassingen te staan!

Wat vertellen de getallen?

Niet alleen vooruitkijken, maar ook resultaten en cijfers van eerdere campagnes analyseren. Ik gebruik diverse tools voor website- en socialmedia-analyse en filter op de data die er echt toe doen. Met de juiste inzichten bereiken we elke keer beter resultaat.

 

Kennismaken en samenwerken? Neem contact op!